МОЗ спільно з Мінцифри, НСЗУ, ПФУ та Фондом соцстрахування запустило роботу контактного центру з питань електронних лікарняних.
Про це повідомляє сайт МОЗ.
Співробітники контакт-центру надаватимуть консультації з питань, пов'язаних із запуском електронних лікарняних. Отримати необхідні роз'яснення можна за номером гарячої лінії 1677.
Контактний центр працюватиме щодня протягом трьох місяців. Близько 20 операторів надають консультації щодня з 8 до 22 години.
Нагадаємо, влітку у МОЗ відтермінували перехід на електронні лікарняні. Після цього був перехідний період.
Повноцінно електронні лікарняні запустили в Україні із 1 жовтня.
Електронний лікарняний – це документ, який підтверджує тимчасову непрацездатність працівника та на підставі якого можуть нараховувати страхові виплати. Він зареєстрований у зазначеному МОЗ порядку та має індивідуальний номер у спеціальному реєстрі.
«Слово і діло» писало, як оформляти е-лікарняні та як їх виплачуватимуть.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»