Єврокомісія має намір запровадити «цифровий паспорт продукту» - цей документ міститиме інформацію про склад товарів на європейському ринку, щоб підвищити їхні шанси на повторне використання та переробку.
Про це повідомляє Euractiv.
Цифровий паспорт продукту може бути впроваджений вже на початку 2022 року.
Ідея полягає в тому, щоб визначити найважливішу інформацію про склад кожного продукту, щоб користувачі в ланцюжку постачання могли повторно використовувати його або правильно обробляти на підприємствах із утилізації відходів, зазначає видання.
До 2050 року в ЄС хочуть досягти чистих нульових викидів та нульового забруднення. А для цього слід боротися не лише із надмірним споживанням, а й вирішити питання відходів.
Тому європейці прагнуть перейти на екологічно чисті, довговічні продукти та уповільнити використання ресурсів у міру їхнього проходження через економіку. У цьому допоможе «цифровий паспорт продукту». Планується, що відтепер при виробництві та продажу інформація про компоненти товару не губитиметься, що сприятиме швидкій та ефективній вторинній переробці.
«Нам дійсно необхідно переконатися, що продукти, які продаються на наших ринках, були довговічними, ремонтопридатними тощо. Так що це те, що ми намагалися зробити в рамках ініціативи зі створення стійких продуктів», - сказав радник із економіки замкнутого циклу департаменту довкілля Єврокомісії Вільям Ніл.
Раніше повідомлялося, що світові ціни на продукти б'ють десятирічний рекорд
Також зазначимо, що в Україні спостерігається дефіцит макаронів.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»