ПриватБанку вдалося усунути наслідки DDOS-атаки та відновити стабільну роботу систем.
Про це розповіли у пресслужбі банку у коментарі ЕП.
Служби не працювали протягом однієї години. При цьому, трафік був інтенсивним, тому це створювало додаткові ускладнення з доступом до послуг.
«Повідомляємо, що нам вдалося усунути наслідки DDOS-атаки та відновити стабільну роботу систем», - зазначили у Приваті.
У той же час, користувачі й надалі скаржаться на проблеми з доступом.
«Ми маємо на увазі, що є можливість подальших атак, тому наша IT-команда робить все можливе, щоб їм протистояти належним чином», - резюмували в держбанку.
Раніше ми писали про те, що причиною збою в роботі мобільного додатку Приват24 та веб-версії сайту 15 лютого стала масштабна кібератака.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»