За останній місяць російські блогери втратили до 80% свого прибутку. Це стосується тих, хто розміщував контент у Instagram, Facebook, YouTube, Twitch, TikTok.
Про це пише російське видання «Известия» із посиланням на опитаних аналітиків.
На альтернативні майданчики («ВКонтакті» або канали в Telegram) за блогерами перейшла лише їхня найлояльніша частина аудиторії, як правило, не більше 10% передплатників.
Блогери, які розміщували контент у Instagram та Facebook, зіткнулися з відтоком аудиторії після блокування соцмереж, та зі скороченням кількості рекламодавців.
Крім того, багато брендів поставили на паузу маркетингову діяльність, тому інфлюенсери втратили частину контрактів та на інших майданчиках. TikTok поки що призупинив роботу в росії, а YouTube і Twitch відключили монетизацію для громадян рф.
Нагадаємо, після вторгнення в Україну в росії заборонили доступ до кількох соцмереж. 4 березня у країні заблокували доступ у Facebook, 5 березня – почали блокувати Twitter.
11 березня Роскомнагляд обмежив доступ до соціальної мережі Instagram.
Крім того, в росії збираються заблокувати відеохостинг YouTube. Формальний привід для цього вже знайдено – Google заблокував YouTube-канал держдуми.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»