Вищий антикорупційний суд призначив до розгляду по суті кримінального провадження про заволодіння коштами філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» під час закупівлі палива у компанії «Вог Аеро Джет».
Таке рішення 21 червня ухвалила колегія суддів ВАКС, повідомляє «Слово і діло».
«На підставі об'єднаних в одне провадження обвинувальних актів у кримінальних провадженнях №52016000000000330, №52016000000000460 та №52018000000000810 за обвинуваченням (Олександра Кулака – ред) у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України, (Андрія Бондаренка – ред) у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, (Оксани Деркач – ред) у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України, та (Анатолія Савича – ред) у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України, призначити судовий розгляд на 21.06.2022 о 14:10», – йдеться в рішенні.
Раніше ВАКС виділив в окреме провадження матеріали стосовно колишнього заступника начальника філії ЦЗВ УЗ Данила Мізіна, оскільки його мобілізували до Збройних сил України. У зв'язку з цим судове провадження щодо нього призупинили.
Як відомо, у цій справі обвинувачують колишніх начальника та заступника начальника філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Олександра Кулака та Данила Мізіна, чинного начальника відділу нафтопродуктів управління обліку нафтопродуктів і складського господарства філії ЦЗВ УЗ Андрія Бондаренка і менеджера ТОВ «Вог Аеро Джет» Оксану Деркач. Організатором є колишній заступник директора мережі АЗС WOG Анатолій Савич.
Нагадаємо, за версією обвинувачення, Мізін, Кулак та Бондаренко діючи під керівництвом організатора злочину Анатолія Савича, який наразі перебуває в розшуку (розслідування стосовно нього здійснюється окремо), та за пособництва Деркач, зловживаючи своїм службовим становищем в інтересах вказаного товариства, за наявності чинного контракту безпідставно підвищили ціну поставок ним дизельного палива для потреб УЗ одразу на 92 млн грн.
Також у цьому ж провадженні розглядають епізод про позичення філії УЗ у ТОВ «Вог Аеро Джет» 30 тисяч тонн дизельного пального. Борг філія ЦЗВ мала повернути до 1 березня та 1 травня 2016 року відповідно, а в разі несплати боргу у визначені терміни – сплатити штраф у розмірі 2-2,7 млн грн за кожен день прострочки. Повертати борг філія почала лише 29 березня 2016 року, завершивши цей процес у травні.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»