Велика Британія досі не припинила повністю свою залежність від російського палива, згідно з даними Департаменту бізнесу, енергетики та промислової стратегії (BEIS), які суперечать офіційному звіту, опублікованому на початку поточного тижня.
Про це повідомляє агенство Bloomberg.
Як раніше повідомило управління національної статистики, Велика Британія вперше за всю історію не імпортувала пальне з росії в червні. Однак дані, опубліковані BEIS днем пізніше, вказують на інше.
Згідно з даними BEIS, імпорт дизельного палива з росії за місяць склав 106 тис. тонн, що становить 1,8% від загального імпорту Великої Британії. Цей показник знизився приблизно на 50% порівняно з роком раніше.
Розбіжність даних полягає в способі збору статистики. Дані ONS базуються на країні відправлення вантажів, тоді як BEIS розглядає країну походження. Це свідчить про одну з операційних труднощів у забезпеченні дотримання санкцій.
Зазначається, що після вторгнення рф в Україну в лютому Сполучене Королівство завозило більше дизельного палива з інших країн, особливо з Бельгії. Імпорт із Бельгії досяг свого найвищого місячного показника в червні.
Водночас, коли Бельгія надсилає більше дизельного палива до Великобританії, вона також імпортує його більше з росії. Повна заборона Сполученим Королівством напряму імпорту дизельного палива з росії не набуде чинності до кінця цього року.
Раніше деякі учасники ринку обговорювали ідею маршрутизації російського палива через інші порти перед прибуттям до Великої Британії.
Нагадаємо, США готують посилення санкцій проти росії, щоб боротися зі спробами обходу обмежень.
Раніше ми повідомляли, що Китай рекордно збільшив імпорт російського вугілля через ембарго ЄС.
Також стало відомо, що експорт російського вугілля морем фактично зупинився через європейські санкції.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»