У роботі «Київстару» стався збій – подробиці

Читать на русском
У Київстарі збій – клієнти не можуть поповнити рахунок, змінити тариф та зайти до мобільного додатку.

У роботі мобільного оператора «Київстар» сьогодні, 1 листопада, стався збій – клієнти не можуть поповнити рахунок.

Проблему підтвердили у пресслужбі компанії.

«Шановні користувачі, наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі. Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком «Мій Київстар», – йдеться в повідомленні

У «Київстарі» заявили, що їхні IT-фахівці працюють над усуненням обмежень, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів уже «найближчим часом».

Нагадаємо, у березні в Україні запустили національний роумінг. Якщо вишки мобільного оператора не працюють, можна вручну підключитися до вишки іншого оператора.

1 листопада будуть відключення електропостачання всіх категорій споживачів у Києві, Київській, Чернігівській, Черкаській, Житомирській, Сумській, Харківській та Полтавській областях.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: