МінТОТ розповіло, як повернути гроші, якщо раптово вимкнули банкомат

Читать на русском
Українцям надали поради щодо того, як повернути гроші, якщо при користуванні банкоматом або терміналом раптово вимкнули електроенергію.
Ілюстративне фото

У Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій надали поради українцям щодо того, як повернути гроші, якщо при користуванні банкоматом або терміналом раптово вимкнули електроенергію.

Про це повідомляє прес-служба міністерства у Телеграмі.

«Уявіть, ви приходите до терміналу покласти гроші на картку. Половину суми вже внесли, і раптом операція зірвалася через відключення світла. Що робити? Алгоритм дій пояснили у ПриватБанку. Відразу ж зателефонуйте на гарячу лінію 3700 і подайте заявку на повернення коштів. Повідомте номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції», - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, коли відповідна заявка буде опрацьована, і гроші у терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть людині на карту.

При цьому, у відомстві повідомляють, що отримати готівку українці можуть не лише в банках та банкоматах, але й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього громадянину необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з неї потрібну вам суму готівки. Отримати можна від 500 гривень, але не більше 6 000 гривень.

Також люди можуть зняти готівку з карти в «Укрпошті» та «Новій пошті», звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.

Нагадаємо, що ПриватБанк удвічі збільшив ліміт зняття готівки в банкоматах.

Раніше в Yasno дали невтішний прогноз щодо електропостачання Києва.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: