По зерно в Україну стало приходити менше суден: названа причина

Читать на русском
У портах Одеси знизилася кількість нових кораблів під завантаження в рамках зернової угоди, оскільки росія саботує проведення інспекцій.
facebook.com/MinInfra.UA

У портах Одеси знизилася кількість нових кораблів під завантаження в рамках зернової угоди, оскільки росія саботує проведення інспекцій.

Про це повідомляє Мінінфраструктура у понеділок, 13 лютого.

У МінАПК озвучили вартість дня простою кораблів із зерном у БосфоріОдин день простою завантажених кораблів у Босфорі коштуватиме українським аграріям 20 тисяч доларів.

Порівняно з попереднім тижнем обсяг експорту збільшився на 152 тисячі тонн. Але продовжує знижуватись показник заходу нових суден під завантаження. Так, за минулий тиждень порти прийняли лише 16 суден, за позаминулий – 25 суден.

Мінінфраструктури уточнює: тенденція до зниження судів з агроекспорту зумовлена діями Росії в інспекційній зоні в Босфорі. Вже третій місяць росіяни цілеспрямовано саботують проведення інспекцій під різними необґрунтованими, інколи ж навіть абсурдними приводами. Тож у черзі інспекції Спільного координаційного центру, станом на 12 лютого, очікують 145 суден, з яких 122 – прямують до українських портів за агропродукцією.

У портах Одеської області знаходяться 18 суден. На них завантажують 584,5 тисячі тонн українського продовольства. При цьому зерновим коридором після інспекції рухається лише одне судно.

Щоб збільшити обсяг експорту в поточних умовах та зменшити час простою, прийнято рішення збільшити тоннажність суден, які беруть участь в ініціативі.

«Сподіваємося, що питання з гальмуванням інспекцій буде вирішено силами наших партнерів та всього цивілізованого світу. Україна має право на вільне торгове судноплавство згідно з конвенцією ООН з морського права, а світ – на безперебійний доступ до продовольства. Росія має припинити нав'язувати усьому світу свою дискримінаційну політику», – зазначили у відомстві.

Нагадаємо, Україна хоче розповсюдити механізм «зернової угоди» на експорт ще однієї промисловості.

В ООН зробили заяву щодо роботи зернового коридору.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: