Клименко розповів, чи з'явилися нові версії авіакатастрофи у Броварах

Читать на русском
Клименко заявив, що всі три основні версії катастрофи у Броварах все ще залишаються робочими, нових – немає.
Національна поліція України / Facebook

Усі три основні версії щодо розслідування авіакатастрофи в Броварах залишаються робочими, нові версії не з'явилися.

Про це в інтерв'ю «Укрінформу» сказав міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.

«На сьогодні всі три основні версії (причин аварії – ред.) залишаються робочими», – повідомив міністр.

Авіакатастрофа у Броварах: «чорну скриньку» розшифровують у Франції і незабаром оголосять результатиЧорну скриньку з вертольота, що розбився в Броварах, знайшли і передали на розслідування до Франції.

За словами Клименка, уповноважені коментувати слідство у цій справі Служба безпеки України та Держбюро розслідувань, які здійснюють його під процесуальним керівництвом Офісу генпрокурора.

«Я пропоную дочекатися результатів проведених експертиз, у тому числі із залученням іноземних, насамперед французьких фахівців», – додав глава МВС.

МВС перевіряє всі гелікоптери, які були в системі, насамперед Airbus і, зокрема, моделі Airbus 225. Клименко додав, що саме міністр ухвалює рішення про використання того чи іншого вертольоту чи літака.

«І, звісно, я не буду підписувати жодного такого документа, якщо буду відчувати і знати, що це порушуватиме заходи безпеки, які були встановлені. Тому наразі, поки йдуть бойові дії, ми будемо пересуватися автотранспортом, залізничним транспортом. Вважаю, що цього буде достатньо, щоб уникнути загрози і зробити відповідні висновки після цієї авіатрощі. Думаю, що після того, як закінчиться розслідування, будуть вжиті додаткові заходи, які будуть направлені на безпеку керівників усіх рівнів, і не тільки Міністерства внутрішніх справ», – розповів він.

Нагадаємо, 18 січня у Броварах поряд із дитячим садком та житловим будинком упав вертоліт, на борту якого знаходилося керівництво МВС. Загинули 14 людей.

Служба безпеки України розглядає три версії катастрофи: порушення правил польоту; технічна несправність вертольоту; навмисні дії щодо знищення транспортного засобу.

На початку лютого Клименко заявив, що розслідування може бути завершено протягом двох місяців.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: