Національне агентство з питань запобігання корупції внесло виробника солодощів Mondelez International до переліку міжнародних спонсорів війни.
Про це повідомляє пресслужба НАЗК.
Зазначається, що компанія є лідером російського ринку кондитерських виробів в категоріях шоколад, шоколадні цукерки та бісквіти, а також посідає друге місце в категорії жувальна гумка та карамельки.
В умовах війни Mondelez не тільки продовжує працювати на ринку рф, а й ефективно просуває свою продукцію в торгових мережах та виводить на ринок новинки.
«За підсумками воєнного 2022 року прибуток російського філіалу Mondelez International склав $339 млн (+303% за рік), виручка – понад $1 млрд (+38% за рік). Бюджет агресора компанія поповнила на понад $61 млн податків. Це – суха фінансова статистика, яка вимірюється життями українських дітей», – йдеться у повідомленні.
Інтереси компанії, що має річний дохід близько $26 млрд і працює в 160 країнах світу, на російському ринку представляє ТОВ «Мон'дэлис Русь», яка має три заводи.
Mondelez випускає в росії такі найменування продукції:
печиво «Юбилейное», OREO, «Медвежонок Барни» та крекери TUC
шоколад Alpen Gold, «Воздушный», Milka та батончик Picnic
жувальну гумка Dirol і льодяники Halls
«Після російського вторгнення в Україну співробітники Mondelez в Балтійському регіоні, що охоплює Литву, Латвію та Естонію, надіслали петицію генеральному директору компанії Дірку Ван де Путу з проханням припинити весь бізнес в Росії, на що Mondelez відреагувала формально – оголосила про призупинення нових інвестицій та вкладень у рекламу в росії. Однак, судячи з фінансових показників, російський ринок для компанії залишається перспективним», – додали в НАЗК.
Нагадаємо, вже понад 25 провідних компаній світу потрапили до переліку міжнародних спонсорів війни.
Наприклад, нещодавно НАЗК внесло Xiaomi до списку міжнародних спонсорів війни.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»