Західним компаніям, які намагаються закрити бізнес у росії, доводиться значно збільшувати витрати. Влада вимагає великих знижок на активи, які ті збираються продати, а орієнтуватися у правилах стає дедалі важче.
Про це з посиланням на джерела пише Reuters.
Журналісти видання зазначають, що росія поступово ускладнювала умови виходу західних компаній з власного ринку від початку злочинного вторгнення в Україну.
За словами керівників західних компаній, які все ще намагаються вийти з російського ринку, стає чимдалі важче орієнтуватись у численних нових правилах.
Крім того, що Кремль уже вимагає 50% знижку на всі зарубіжні угоди, російська влада також вимагає внеску в бюджет країни не менше 10% від ціни.
За словами співрозмовників видання, деякі компанії стикаються з вимогами додаткових знижок, перш ніж уряд дасть зелене світло.
Часто урядова комісія не дає провести деякі угоди, пояснюючи це тим, що оцінка вартості має бути на 20-30% нижчою, угоди можуть бути відхилені за сумою понад 100 млн доларів. Мінфін рф у коментарі Reuters заявив, що «не змушує компанії знижувати вартість активів, але може коригувати оцінку у процесі продажу».
За інформацією видання, іноземні компанії вже зазнали збитків у розмірі понад 80 млрд доларів від своїх операцій у росії через списання та втрачену вигоду. Зокрема, представники пивоварної компанії Heineken з Нідерландів заявляють, що покинули російський ринок, продавши власні підприємства російській компанії Arnest Group за символічну плату в 1 євро.
Нагадаємо, один із найбільших у світі додатків для знайомств йде з російського ринку.
Також російський ринок залишила міжнародна готельна мережа Marriott.
Крім того, з росії пішли три популярні чайні бренди.
А незабаром після повномасштабного вторгнення росії в Україну російський ринок залишив датський меблевий ритейлер JYSK.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»