У ВМС розповіли, що було найнебезпечнішим в операції з повернення «вишок Бойка»

Читать на русском
Українські спецназівці ризикували життям, щоб дістатися нафтових платформ у Чорному морі на гумових човнах.
фото ГУР

Українські спецназівці ризикували життям, щоб дістатися нафтових платформ у Чорному морі на гумових човнах. Зберігалася небезпека з повітря.

Про це розповів представник Військово-морських сил ЗСУ Дмитро Плетенчук в ефірі Радіо Свобода.

Повернення «вишок Бойка»: ГУР показало унікальні кадри спецопераціїРозвідка оприлюднила ексклюзивні документальні кадри таємної спецоперації ГУР МО України у Чорному морі.

За його словами, найскладніше було дістатися «вишок Бойка» на гумових човнах. Була загроза висадки диверсійних груп із малих човнів на вишки та небезпека з повітря.

«Дістатися такої відстані – це реально треба бути дуже крутими хлопцями, якими «гурівці» і є. Незважаючи на те, що ми звільнили цю зону від присутності російських військових кораблів, все одно її умовно можна вважати сірою, тому що російська авіація там є постійно, на жаль, поки що. Вона веде розвідку і навіть завдає вогневого ураження», – сказав Плетенчук.

Він зазначив, що ситуацію у небі могли б виправити наявність у нас літаків F-16.

Плетенчук також розповів, що російські кораблі припинили заходити в ту частину Чорного моря, де встановлені так звані «вишки Бойка», після того, як було потоплено корабель рф «Василий Бех».

«Але не можна було виключати, що туди може зайти якась диверсійна група з використанням інших маломірних, наприклад, човнів для того, щоб доставити особовий склад. Тому, звичайно, ця операція була ризикованою достатньою мірою», – заявив Плетенчук.

Нагадаємо, 11 вересня в ГУР повідомили про завершення унікальної операції зі встановлення контролю над «вишками Бойка» та низкою бурових платформ.

Також розвідка показала унікальні документальні кадри спецоперації.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: