Блокада кордону з Польщею: українські фури можуть поїхати до Словаччини та Угорщини

Читать на русском
Стало відомо, куди поїдуть українські перевізники, якщо блокада у Польщі продовжуватиметься. Товаропотік буде змушений їхати в бік Закарпаття.
Getty Image

У разі продовження блокування вантажівок на території Польщі, весь товаропотік буде спрямований у бік Закарпаття – до словацького та угорського кордонів.

Про це заявив «Українському радіо» голова Міжнародної транспортної асоціації України Ігор Оверко.

Страйк перевізників: хто та чому блокує проїзд вантажівок через український кордонПольські перевізники блокують рух вантажівок через кордон із Україною, до них можуть приєднатися словацькі колеги. Хто ініціював акцію та які вимоги.

«Ситуація насправді критична. Ягодин, Краковець, Рава-Руська – продовжується блокада. Поляки заявили, що в Шегині від сьогоднішнього дня будуть блокувати цілодобово. До цього моменту вони перекривали його в денну пору, в нічну він працював. Складається така ситуація, що якщо дійсно підтвердяться їхні наміри закрити останній перехід із Польщею, який працює із вантажами, тоді весь товаропотік буде змушений їхати в бік Закарпаття – до словацького та угорського кордонів», – сказав Оверко.

При цьому, він зазначив, що ініціатива евакуювати водіїв правильна, але трохи недопрацьована.

«Як бути з товаром, з автомобілями, коли заберуть водіїв? Де гарантія того, що не почнеться мародерство? Якщо забирають водіїв, то потрібно було якось зорганізувати охорону цьому вантажу та автомобілям», - наголосив він.

Згідно зі словами голови Міжнародної транспортної асоціації, це питання вже переросло з економічної в політичну площину.

«Страйк страйком, але цей страйк має бути в межах розумного. Не можна заблокувати всю країну заради якихось своїх вимог, які насамперед залежали і від них. Тобто, польська митна служба свідомо опрацьовувала транспорт повільно? Якщо ми вже почнемо сідати за стіл переговорів, то питання №1 має бути – пропускна здатність на кожному кордоні. Ми повинні розібратися, чому і яка сторона блокує – чи це українська Митна служба погано працює, чи польська. Чи вони за домовленістю разом погано працюють і збільшується кількість транспортних засобів», – додав Оверко.

Нагадаємо, з 6 листопада на українсько-польському кордоні перевізники блокують рух у пунктах пропуску «Краковець-Корчева», «Рава-Руська-Гребенне» та «Ягодин-Дорогуськ».

23 листопада поляки заблокували для вантажівок четвертий пункт пропуску – «Шегині». До протесту приєдналися польські фермери. Вони планують страйкувати до січня, перевізники – до лютого.

Раніше у Мінагрополітики розповіли, що блокада кордону з Польщею викликала проблеми із постачанням пального в Україні.

А ввечері 27 листопада у польському уряді нарешті озвучили вимоги до України та ЄС.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: