Кабінет міністрів під час засідання 1 грудня підтримав запуск сервісу для державних службовців «Дія.Офіс».
Про це у своєму Telegram-каналі повідомив голова Мінцифри Михайло Федоров.
За його словами, сервіс дозволить підвищити ефективність роботи урядовців. Держслужбовці, серед іншого, зможуть:
- отримати у «Дії» електронне посвідчення держслужбовця;
- проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;
- авторизуватись на корпоративних ресурсах за допомогою «Дія.Підпис»;
- отримати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями.
Федоров зазначив, що в майбутньому у додатку з'являться дані щодо цілей кожного міністерства та Кабміну в цілому. Крім того, Мінцифри планує запустити додаток для оцінки ефективності та КРІ для кожного держслужбовця.
«Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», – підкреслив міністр.
Нагадаємо, нещодавно повідомлялося, що в Україні з'явиться новий додаток для школярів «Мрія».
Ми також розповідали, що у додатку «Дія» з'явилася карта з розташуванням «Пунктів незламності». Там можна знайти найближчу точку, подивитися графік роботи та зручності, прокласти маршрут.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»