Кабмін схвалив запуск сервісу «Дія.Офіс» для держслужбовців – деталі від Федорова

Читать на русском
Кабінет Міністрів на засіданні 1 грудня підтримав запуск сервісу для державних службовців Дія.Офіс. Він дозволить підвищити ефективність роботи чиновників.
Фото: grad.ua

Кабінет міністрів під час засідання 1 грудня підтримав запуск сервісу для державних службовців «Дія.Офіс».

Про це у своєму Telegram-каналі повідомив голова Мінцифри Михайло Федоров.

Тепер ще й куратор освіти: якими нововведеннями відзначився Федоров на чолі МінцифриГоловні здобутки Міністерства цифрової трансформації під керівництвом Михайла Федорова – на інфографіці.

За його словами, сервіс дозволить підвищити ефективність роботи урядовців. Держслужбовці, серед іншого, зможуть:

  • отримати у «Дії» електронне посвідчення держслужбовця;
  • проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;
  • авторизуватись на корпоративних ресурсах за допомогою «Дія.Підпис»;
  • отримати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями.

Федоров зазначив, що в майбутньому у додатку з'являться дані щодо цілей кожного міністерства та Кабміну в цілому. Крім того, Мінцифри планує запустити додаток для оцінки ефективності та КРІ для кожного держслужбовця.

«Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», – підкреслив міністр.

Нагадаємо, нещодавно повідомлялося, що в Україні з'явиться новий додаток для школярів «Мрія».

Ми також розповідали, що у додатку «Дія» з'явилася карта з розташуванням «Пунктів незламності». Там можна знайти найближчу точку, подивитися графік роботи та зручності, прокласти маршрут.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: