Для абонентів «Київстару» спеціально заблокували доступ до нацроумінгу

Читать на русском
Абонентам Київстару спеціально заблокували доступ до національного роумінгу, щоби не перевантажувати мережі інших операторів. Це було зроблено на запит СБУ.
UnSplash

Для абонентів мобільного оператора «Київстар», який вчора зазнав хакерської атаки, спеціально заблокували доступ до національного роумінгу – щоби не перевантажувати мережі інших операторів.

Про це заявили у Держспецзв'язку.

Президент «Київстару» розповів, як відбувалася кібератака та оцінив строки відновлення сервісуПрезидент Київстару розповів, як відбувалася кібератака – нетипова поведінка мережі розпочалася близько 5:30 ранку вівторка. За годину в компанії зрозуміли, що це атака хакера на ядро мережі та інфраструктуру.

Це було зроблено на запит Служби безпеки України. «Для уникнення перевантаження мереж інших операторів, за запитом СБУ, Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій видав розпорядження про тимчасове блокування послуги національного роумінгу для абонентів «Київстар», – йдеться у повідомленні.

Клієнтів компанії закликали користуватися Wi-Fi мережами, а громадські установи – зробити свої мережі Wi-Fi доступними всім користувачам.

Нагадаємо, сьогодні «Київстар» планує відновити роботу домашнього інтернету, а також розпочати запуск мобільного зв'язку та інтернету. Раніше в компанії заявили, що їхня IT-інфраструктура частково зруйнована внаслідок хакерської атаки.

Відповідальність за атаку взяло на себе російське хакерське угруповання «Солнцепек». У «Київстарі» запевнили, що персональні дані клієнтів не потрапили до рук хакерів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: