КМДА отримала попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи щодо причин деформації тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська».
Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
За версією експертів, аварійна ситуація виникла через неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи.
Кандибор додав, що саме цей відрізок тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, із шаром торфу, дрібного та середнього піску.
«Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати», – сказав він.
При цьому у КМДА уточнили, що КП «Київський метрополітен», згідно з висновками вчених, виконувало всі необхідні регламентні роботи щодо утримання та експлуатації перегінного тунелю.
Нагадаємо, з 8 грудня у Києві на півроку зупинили рух поїздів між станціями метро «Деміївська» та «Теремки» для термінового проведення ремонту перегінного тунелю. За словами Віталія Кличка, озвучений термін ремонту – попередній: закриті станції можуть відкрити як раніше, ніж за півроку, так і пізніше.
Правоохоронці розпочали розслідування обставин підтоплення тунелів на ділянці синьої гілки метро.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»