Українці найчастіше витрачають кошти «Національного кешбеку» на поповнення мобільного рахунку, оплату комуналки та інтернету.
Про це повідомила пресслужба Приватбанку.
За даними банку, майже половина громадян – 45,1%, які отримали від держави кешбек за купівлю товарів українських виробників, витрачають кошти з карток «Національний кешбек» на поповнення рахунків мобільних операторів.
Понад третина – 35,5% користувачів програми витрачають гроші на оплату комунальних послуг, ще 7,8% – на оплату послуг інтернету та понад 3% – на оплату медичних послуг.
Також повідомляється, що на сьогодні вже 20,5 млн грн національного кешбеку зараховано на картки понад 400 тисяч клієнтів ПриватБанку, які оформили у банку цифрову картку «Національний кешбек» та підключили її для участі у програмі.
Нагадаємо, з грудня цього року на карту Національного кешбеку можна буде отримати «тисячу від Зеленського».
На інфографіці «Слово і діло» можна побачити, на що погоджуються українці, відкриваючи спеціальну картку.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»