Два бортових самописці літака Boeing, який розбився у Південній Кореї, вийшли з ладу за лічені хвилини до катастрофи.
Про це пише Reuters, посилаючись на Міністерство транспорту Південної Кореї.
Бортові самописці в кабіні є ключовими для з’ясування причин катастрофи, адже вони містять дані про роботу літака під час польоту та записи розмов між пілотами. Самописці літака Boeing припинили запис приблизно через чотири хвилини після того, як пілот авіалайнера повідомив про зіткнення з птахами. Уряд Південної Кореї ще аналізує, чому стався збій.
«Спочатку пристрої проаналізували південнокорейські фахівці, потім їх відправили в лабораторію Національної ради з безпеки на транспорті США», – зазначають у повідомленні.
Міністерство транспорту Південної Кореї додало, що відсутність інформації означає, що перед катастрофою все електроживлення, включаючи резервне, вимкнулося. За їхніми словами, таке трапляється рідко.
Reuters також повідомляє, що об’єктом розслідування стане насип, в який врізався літак. Він мав підтримувати систему локатора, який допомагає при посадці, але був зажорстким та розташовувався занадто близько до кінця злітно-посадкової смуги.
Нагадаємо, авіакатастрофа сталася вранці 29 грудня в міжнародному аеропорту Муана в провінції Південна Чолла: літак авіакомпанії Jeju Air, який виконував рейс із Бангкока, зійшов зі злітно-посадкової смуги і врізався в огорожу. В результаті загинули 179 людей, двом вдалося вижити.
Поки що причиною аварії вважають поломку шасі після зіткнення з птахами.
Виконувач обов'язків президента Південної Кореї Чхве Сан Мок доручив провести екстрену перевірку безпеки всієї системи авіаперевезень у країні після катастрофи літака Jeju Air.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»