Зупинка громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві завдає чималих збитків.
Про це під час круглого столу розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

«Якщо ми говоримо про збитки, то вони є. Торік близько 8 млрд гривень перерахували на дотацію комунального транспорту. Цього року може бути понад 11 млрд гривень, доки заплановано 9 млрд гривень», – повідомив він.
«Звісно, через зупинку громадський транспорт несе збитки. Але першочергове завдання для нас – безпека пасажирів. Якщо ми говоримо про втрати для комунального транспорту, то я запитаю про інше: скажіть мені, яка ціна людського життя. І хто має змусити водія автобуса, тролейбуса чи трамвая нехтувати безпекою і їхати під час повітряної тривоги», – додав він.
За словами чиновника, у столиці постійно вивчають досвід інших міст (скрізь транспорт під час тривоги їздить). І цей досвід, стверджує Поворозник, доводить, що «громадський транспорт є об'єктом підвищеної небезпеки, оскільки там є масове скупчення людей».
Нагадаємо, новий голова військової адміністрації столиці Тимур Ткаченко обіцяв переглянути правила роботи транспорту під час тривог.
На інфографіці «Слово і діло» – як в інших містах, транспорт працює під час тривоги.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»