Військовий омбудсмен розповіла, скільки скарг отримала від бійців і чого вони стосуються

Читать на русском
Військовий омбудсмен Ольга Решетилова від початку року отримала понад 5 тисяч скарг українських воїнів.
Фото: facebook.com/Ольга Решетілова

До уповноваженої президента з питань захисту прав військовослужбовців та членів сімей воїнів надійшло вже понад 5 тисяч скарг.

Про це повідомила сама омбудсмен Ольга Решетилова в ефірі телемарафону 22 лютого.

У Міноборони пояснили, що робити громадянам, у яких не приймають електронні направлення на ВЛКМіністерство оборони моніторитиме звернення від громадян, у яких представники ТЦК та СП відмовилися приймати електронні направлення на проходження ВЛК.

За її словами, більшість скарг – це не направлення на ВВК, не надання медичної допомоги, відмова у переведенні з підрозділу до підрозділу, не реагування на якісь побутові запити.

«Таких дуже багато скарг, їх більшість із понад 5 тисяч, які ми зараз маємо, більшість скарг щодо не переведення та не направлення на ВЛК», – розповіла Решетилова.

За її словами, також великим комплексним питанням є комунікація рідних із військовими частинами, коли йдеться про загиблих та зниклих безвісти.

Решетилова пояснила, що йдучи у бій військовий має бути впевнений, що його родина не піде колами пекла, домагаючись інформації про те, що з ним сталося, домагаючись виплат, документації, соціальних пільг.

На її думку, «це все має бути автоматизовано».

Нагадаємо, 30 грудня президент Володимир Зеленський призначив Ольгу Решетилову уповноваженою з захисту прав військовослужбовців та членів сімей українських воїнів.

1 січня Решетилова окреслила свої першочергові завдання на посаді військового омбудсмена.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: