УЗ відновила доступ до квитків, які були придбані в застосунку до кібератаки

Читать на русском
Фото: Facebook/Укрзалізниця

Укрзалізниця відновила доступ до всіх електронних квитків, придбаних у мобільному додатку до кібератаки.

Про це повідомила пресслужба компанії у Telegram.

Для того щоб відновити квиток, необхідно:

  • зайти в свій обліковий запис в додатку УЗ;
  • натиснути на банер на головній сторінці, який переведе користувача на окрему сторінку;
  • натиснути «Завантажити PDF-квиток», а потім зберегти його на телефоні.

«Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача», – зазначено у повідомленні.

Нагадаємо, наприкінці березня у роботі Укрзалізниці стався збій через масштабну кібератаку. Онлайн-продаж квитків на потяги не працював кілька днів, квитки продавали лише у касах.

В УЗ заявили, що витоку персональних даних пасажирів не сталося і не могло бути, а за атакою на сервіси стоїть росія.

Також повідомлялося, що Укрзалізниця обіцяла компенсувати незручності через кібератаки тим пасажирам, яким вимушено довелося йти до кас за паперовими квитками.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: