Укрзалізниця відновила доступ до всіх електронних квитків, придбаних у мобільному додатку до кібератаки.
Про це повідомила пресслужба компанії у Telegram.
Для того щоб відновити квиток, необхідно:
- зайти в свій обліковий запис в додатку УЗ;
- натиснути на банер на головній сторінці, який переведе користувача на окрему сторінку;
- натиснути «Завантажити PDF-квиток», а потім зберегти його на телефоні.
«Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача», – зазначено у повідомленні.
Нагадаємо, наприкінці березня у роботі Укрзалізниці стався збій через масштабну кібератаку. Онлайн-продаж квитків на потяги не працював кілька днів, квитки продавали лише у касах.
В УЗ заявили, що витоку персональних даних пасажирів не сталося і не могло бути, а за атакою на сервіси стоїть росія.
Також повідомлялося, що Укрзалізниця обіцяла компенсувати незручності через кібератаки тим пасажирам, яким вимушено довелося йти до кас за паперовими квитками.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»