Вранці 26 квітня у роботі багатьох порталів та платіжних сервісів був зафіксований масштабний збій. Не працює застосунок «Дія», а також банківські термінали та сервіси Нової пошти.
Про це повідомляють українці у соцмережах.
Так, при спробі входу в «Дію» з'являється повідомлення: «На жаль, сталася помилка». Техпідтримка додатка вже повідомила, що проблеми з доступом спостерігаються через технічні оновлення в одного з великих центрів обробки.
«Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів», – зазначили у «Дії».
Крім того, спостерігаються проблеми при оплаті послуг та товарів картками деяких банків, зокрема Ощадбанку. Недоступні також Apple Pay та Google Pay, а деякі користувачі скаржаться, що не можуть поповнити свою карту з терміналу.
За даними КМДА, через технічний збій тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро.
Про проблеми повідомили і у Новій пошті. Там пов'язали збій із «технічними складнощами на боці підрядника». Водночас у повідомленні вказано, що це не хакерська атака, і що до 10:00 ситуація має бути вирішена.
Нагадаємо, що наприкінці березня у системах УЗ стався масштабний збій. Пізніше з'ясувалося, що це була кібератака, організована рф. На відновлення всіх сервісів пішло більше тижня.
На інфографіці «Слово і діло» – наймасштабніші кібератаки в Україні, починаючи з 2022 року.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»