Швидше за все, Олександр Сін піде шляхом миколаївського мера Юрія Гранатурова, обравши для власного висування маловідомий політичний проект, але, в першу чергу – роблячи ставку на власний імідж та впізнаваність у місті.
Таку думку в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» висловив регіональний аналітик «Слова і Діла» Тимур Фаур.
«Міський голова Запоріжжя – вмілий тактик і «політичний хамелеон», який має досить непогане чуття зміни політичної кон'юктури, хоча події 2013-2014 років і членство Сіна в «Партії Регіонів» негативно вплинули на його загальний імідж у місті. А тому, попри першість мера в рейтингу електоральних вподобань, високий рівень недовіри містян змушує очільника Запоріжжя серйозно нервувати перед виборами в другому турі», – говорить спеціаліст.
Що ж стосується безпосередньо роботи мера, то, за словами Фаура, одним із основних напрямків роботи для Сіна завжди було соціальне забезпечення містян.
«Олександр Ченсанович позиціонує себе, як господарник, що прагне залишатися поза політикою. Проте відверто провальною можна назвати політику Сіна у сфері розвитку інфраструктури й транспорту. Майже кожного року він обіцяв покращити транспортну сферу міста – починаючи від збереження ціни на проїзд і закінчуючи придбанням нового транспорту. Те ж саме стосується його заяв щодо ремонту вулиць. Проте комплексного та системного вирішення ці питання впродовж останніх п'яти років так і не знайшли. А нещодавній ремонт працівниками «Запоріжсталі» каналізаційних систем в одному з районів міста, взагалі з одного боку обернувся епічною ситуацією, а з іншого – став черговим підтвердженням відсутності реального господаря», – аргументував експерт.
Аналізуючи шанси чинного мера Запоріжжя, Фаур зауважив, що вірогідність переобрання в Олександра Сіна є, проте, зважаючи на двотуровість майбутніх виборів, електоральне лідерство міського голови може похитнутися за умови появи сильного, незаангажованого в міських корупційних скандалах і бюрократизмі кандидата.
Нагадаємо, слідкувати за перебігом подій та попередніми результатами місцевої виборчої компанії, що стартує у вересні цього року, відтепер можна за допомогою нового онлайн-спецпроекту від системи народного контролю «Слово і Діло» – «ОБРАНІ».