За 20 років бездіяльності ми маємо 97% розбитих доріг.
Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів менеджер групи реформування дорожньої галузі платформи «РПР» Андрій Мартенс, аналізуючи заяву члена Комітету ВРУ з питань запобігання та протидії корупції Ігоря Луценка про те, що міністр інфраструктури Андрій Пивоварський повинен вибачитися перед людьми за стан транспортної галузі та розбиті дороги.
«Сьогодні 97% доріг перебувають у незадовільному стані, але звинувачувати одного міністра не зовсім правильно, тому що до цього ми йшли майже 20 років. Але за період роботи Андрія Пивоварського практично нічого не зроблено для того, щоб реформувати саму структуру. Це факт. За цей період ми не просунулись ані на крок вперед», – вважає фахівець.
Однак, попри це, на його думку, міністр принаймні до кінця року збереже свої позиції.
«Крім того, міністр практично не впливає на ведення справ дорожньої галузі, і це теж факт. Спілкування з «Укравтодором» перейшло в площину публічних виступів, тобто через ЗМІ – також факт. Тобто прямого впливу на галузь міністр точно не має. У цьому є певною мірою і його провина. Або його слабка позиція, або сильна позиція тих людей, які є в системі. Ті люди, які були й за минулої влади, так само перебувають біля керма та керують всією системою», – проаналізував Андрій Мартенс.
Нагадаємо, навесні цього року, Пивоварський заявляв, що Міністерство інфраструктури України розпочне будівництво концесійних доріг і платних доріг, та пообіцяв, що протягом 2-3 тижнів буде представлений на розгляд інвесторів перший проект концесійної дороги «Львів-Краковець». За даними системи народного контролю «Слово і Діло», міністр не зміг виконати обіцяне.