За останні місяці виконувач обов'язків міського голови Кіровограда здобув достатньо позитивні іміджеві позиції у місті за рахунок вдалого освоєння бюджетних надходжень.
Таку думку в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» висловив голова Кіровоградського територіального відділення ВГО «Комітет виборців України» Володимир Гришко.
І хоча Марковський, який уже заявив, що не буде балотуватись у мери, був представником партії «Батьківщина», за словами представника КВУ, йому вдалося дотримуватися певного нейтралітету у власних діях і керувати містом за рахунок своєї мудрості.
Щодо кандидатів у мери, то за словами Гришка, наразі слід відзначити, що у місті з'явилась достатньо сильна фігура пана Райковича.
«Райкович – генеральний директор компанії «Ятрань» і представник бізнес-структур. Це колективна кандидатура, яку запропонувала група підприємців, два депутати Верховної Ради України Костянтин Яриніч і Станіслав Березкін, а також частина колишніх «регіоналів» і представники «БПП», – відзначив експерт.
Водночас Володимир Гришко висловив побоювання, що висунення Райковича може бути суто технологічним кроком.
«Так як підприємницькі структури Кіровограда не мають свого сильного претендента і виставляють бізнесмена, насмілюсь припустити, що це робиться лише для того, щоб посісти місце голови. Натомість місяців за шість Райкович може покинуте свою посаду, а на його місце буде знову призначений секретар міської ради або ж нова кандидатура», – зауважив експерт.
Загалом же, за його словами, на перемогу у першому турі не варто сподіватись жодному з кандидатів. Але для того, щоб потрапити до другого, кандидатам у мери слід набрати як мінімум 12-15 тисяч голосів виборців, а це завдання в умовах низької явки може бути не під силу багатьом, відзначив представник КВУ.
У свою чергу, інший кіровоградський політолог Дмитро Сінченко вважає, що команді Райковича, чия кандидатура з'явилася практично перед початком активної фази виборчої кампанії, ще доведеться докласти зусиль, щоб довести виборцям міста свою альтернативність вже розкрученим лідерам перегонів та вивести його у другий тур з першого місця.
«На боці Райковича бренд успішності його підприємства та бренд «БПП», проте слабким місцем команди може виявитись підтримка Райковича з боку колишніх відомих «регіоналів» та його заангажованість у виборі Єлісаветграду як нової назви Кіровограду. У перспективі другого туру це може позбавити достатньої підтримки його кандидатуру з боку проукраїнськои налаштованої частини виборців «БПП», «НФ» та «Батьківщини», що можуть проголосувати ногами та не дати кандидату від влади необхідних додаткових голосів», – констатував експерт.
Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».