Конкуренти чинного мера організували в місті рух «Рівне без Хомка».
Про це в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів координатор виборчих програм громадянської мережі «ОПОРА» в Рівненській області Анатолій Бондарчук, повідомляє «Слово і Діло».
«В ході місцевої виборчої кампанії вже почали використовувати брудні технології. Елементи чорного піару використовуються проти двох основних конкурентів і претендентів на вихід до другого туру – Володимира Хомка та Дмитра Якимця. Наприклад, були поширені листівки з інформацією про те, що нібито Якимець представляє бурштинову мафію. В цих матеріалах надається інформація, яку не можна перевірити, встановити її правдивість. Це оціночні судження, спрямовані на те, щоб дискредитувати кандидата в очах виборця», – розповідає Бондарчук.
Щодо чинного мера, то експерт зазначив, що в місті існує громадський рух «Рівне без Хомка», який виник у ході виборчої кампанії. Вони позиціонують себе як просто активісти, яким не подобається Хомко, котрий не виконав багато обіцянок.
«Також вони встановлювали пам'ятник невиконаним обіцянкам мера, встановлювали й стенди, де були зібрані матеріали журналістських розслідувань, що стосувались непрозорої роботи міськради, земельних скандалів. Був також організований автопробіг «Рівне без Хомка», – підкреслив Анатолій Бондарчук.
На його думку, це робота конкурентів, тому що в кожного кандидата є два штаби – для чистої та чорнової роботи, й у цих штабів різні методи.
Також експерт відзначив, що деякі кандидати просто маніпулюють рейтингами та іншими даними соцопитувань.
Зазначимо, що системою народного контролю «Слово і Діло» зафіксовано 138 обіцянок Володимира Хомка, з яких 46 чинний мер Рівного не виконав.
Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».