ТОВ «Укррослізинг» має намір стягнути з КП «Київський метрополітен» 1 млрд 959 млн 466 тис. 447,88 грн за невиконання договору щодо закупівлі 100 вагонів для підприємства.
Про це на своїй сторінці в Facebook написав заступник голови КМДА Ілля Сагайдак, повідомляє «Слово і Діло».
«На сьогодні сума, необхідна для повного виконання умов договору, становить уже 463 378 882,37 грн. Вона включає в себе предмет лізингу (353 971 543,05 грн) і відсотки за платежами (109 407 339,32 грн)», – пише Сагайдак.
Відзначимо, що в 2009 році Київрада уклала з ТОВ «Укррослізинг» договір на закупівлю 100 вагонів. В період з 19.03.2010 по 28.02.2013 КП «Київський метрополітен» отримав 25 вагонів виробництва КВБЗ, 33 вагонів – «Вагонмашу», 42 вагони – «Метровагонмашу».
«Менше з тим, сума лізингових платежів з 2009 до 2014 року за вагони так і не була виплачена в повному обсязі», – підкреслив Сагайдак.
За його словами, плачевний стан виконання договору став результатом кабальної додаткової угоди від 15.10.2009 №3-1, якою змінено визначення лізингового платежу.
«До лізингового платежу входять суми, скориговані на коефіцієнт коригування, й борг на сьогодні зріс майже втричі. Це додаткових 1 млрд 074 млн 456 тис. 739,77 грн», – пише Сагайдак.
Як повідомляється, ТОВ «Укррослізинг» належить структурам, підконтрольним російському «Внєшекономбанку». Товариство звернулося до Господарського суду Києва з вимогою в примусовому порядку стягнути з КП «Київський метрополітен» заборгованість за договором лізингу, розірвати вищевказаний договір і стягнути майно з чужого незаконного володіння. Наразі сума позовних вимог складає 1 млрд 959 млн 466 тис. 447,88 грн.
В підсумку Господарський суд Києва виніс постанову про заборону вчиняти будь-які дії, спрямовані на використання взятих у лізинг вагонів метро. Ці дії можуть паралізувати роботу громадського транспорту міста.
Як повідомлялося раніше, Ernst & Young проведе аудит київського метрополітену.
Нагадаємо, що КП «Київський метрополітен» отримало менше оновлених вагонів, ніж обіцяв Кличко.