Міністерство інфраструктури України максимально лібералізує процедуру проходження тендерів в сфері виконання дорожніх робіт з метою допустити до їх участі іноземних підрядників.
Про це розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв'ю агентству Bloomberg, передає «Слово і Діло».
«Ми хочемо максимально лібералізувати наш підхід до тендерів для дорожніх робіт і дозволити іноземним компаніям брати участь у торгах», – сказав він.
Для залучення іноземних інвесторів Україна також запропонує концесійні проекти та запровадить платні шосе.
За його словами, Україна, як і раніше, відчуває труднощі з пошуком підрядників і забезпеченням необхідної якості будівельних робіт, попри те, що цього року в Держбюджеті України закладено 19 млрд грн ($764 млн) на будівництво доріг.
Омелян поінформував, що Україна запросила Всесвітній банк допомогти розробити плани щодо поліпшення 170 тис. км автодоріг, з яких 90% не оновлювалась протягом більш ніж 30 років.
Відзначається, що Україна вимагає придатних шляхів сполучення, щоб підтримувати одну з найбільших концентрацій важкої промисловості в регіоні та зберегти свою роль великого експортера зерна. Крім війни із сепаратистами та взаємних торгових санкцій із Росією, Кабмін і його західні донори також змушені боротися зі спадщиною бюрократії та корупції, намагаючись відновити економіку.
Як повідомлялося раніше, Україна хоче застосувати американський досвід у реформуванні об'єктів інфраструктури, зокрема дорожнього господарства.
«Слово і Діло» зафіксувало 6 обіцянок Володимира Омеляна, всі вони перебувають у процесі виконання. З повним переліком обіцянок міністра інфраструктури можна ознайомитися на сторінці.