Головними напрямами реформування Міністерства інфраструктури цього року будуть корпоратизація ключових галузей, приватизація державних підприємств і боротьба з корупцією.
Про це в інтерв'ю «Економічній правді» розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє «Слово і Діло».
«Я відійшов від галузевого напряму в роботі Міністерства. Ми сконцентрувалися на чітких пріоритетах. В першу чергу це корпоратизація ключових галузей, а не лише «Укрзалізниці». Ми розпочали реформу морського, річкового, автодорожнього комплексів. Спробуємо внести зміни в авіаційну галузь», – зазначив міністр.
За його словами, другим напрямом реформування стане приватизація держпідприємств. Омелян впевнений, що вони й досі є джерелом корупції.
«Ми тут не в силах нічого зробити, як би ми не хотіли красиво про це розповідати. Поки ми їх не продамо або не віддамо в концесію, ми ладу не наведемо. В нас немає ресурсів сформувати команди, які не будуть зазнавати корупційного впливу на кожному підприємстві, яких понад 3 тисячі. У Міністерстві інфраструктури таких понад 200», – додав він.
Також, на думку Омеляна, дуже важливо не забувати про боротьбу з корупцією. Глава Мінінфраструктури розповів, що зараз у відомстві є відділ боротьби з корупцією та управління аудиту, які займаються формальними речами.
«Вони шукають чи 5 тисяч гривень перевитрат чи неправильно оформлені документи. Ми хочемо замість цього стандартного радянського підходу створити Телл Оверсайд Юніт, як це працює в міжнародних організаціях, ми навіть не говоримо про держави Заходу», – сказав Омелян.
Міністр додав, що зараз у нього цим займається Юрій Лавренюк, який має досвід роботи в правоохоронних органах.
Нагадаємо, раніше Володимир Омелян заявив, що Світовий банк готовий надати на ремонт українських доріг $1 млрд, ще близько $700 млн готовий надати Європейський банк реконструкції та розвитку.