Кабінет міністрів затвердив порядок подання документів на отримання ліцензій, передбачених законом «Про ліцензування видів господарської діяльності», й видачі рішення в електронному вигляді.
Про це йдеться в постанові уряду №561 від 23 серпня, передає «Слово і Діло».
Порядок подання електронних документів визначено через особистий кабінет на порталі шляхом заповнення шаблонів у вигляді файлів, на яких присутній електронний цифровий підпис заявника.
Далі орган ліцензування зобов'язаний надіслати заявнику повідомлення про ухвалення рішення в особистий кабінет на порталі й розміщувати його на офіційному сайті. Заява має містити копію рішення з електронним цифровим підписом керівника або уповноваженої особи органу ліцензування.
Документи, подані заявником, й рішення органу ліцензування в паперовій або електронній формах матимуть однакову юридичну силу.
Постанова також доручає органам ліцензування затвердити шаблони електронних документів, попередньо погодивши їх із Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Як повідомлялося раніше, Національне агентство з питань запобігання корупції призупинило доступ до системи електронного декларування до 1 вересня 2016 року.
В новому законі про приватизацію буде прописана процедура продажу малих підприємств у електронному режимі, що прискорить процес їх реалізації.