Пісенний конкурс «Євробачення-2017», який відбудеться в Києві, має іміджеве значення для України, попри те, що витрати на нього перевищать очікуваний дохід.
Про це розповіла виконавчий продюсер пісенного конкурсу Вікторія Романова в ефірі «Громадського», повідомляє «Слово і Діло».
«Євробачення є іміджевим проектом. Це не витрати, це інвестиції. Я б радила саме так розглядати ці кошти. Ми всі розуміємо, що це витратна частина. Це одночасно й інвестиції в Україну, в інфраструктуру, в імідж та в майбутнє», – розповіла вона.
Передбачається, що дохід від проведення конкурсу в Україні становитиме близько 200 млн грн, при тому, що витрати закладені близько 430 млн грн.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що держава орендує приміщення для «Євробачення» за 35 млн грн. У конкурсі візьмуть участь 43 країни.