Реорганізація держпідприємства «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) включає в себе скорочення невиправдано роздутого штату чиновників та зниження необґрунтовано високих зарплат адміністративного персоналу.
Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на УНІАН.
«Я проти масових звільнень людей (в АМПУ працюють понад 8 тисяч співробітників – Ред.), ніколи це не підтримаю. Але я й не згоден із тим, що чиновники мають жити на широку ногу за державний рахунок. Чисельність і зарплати адміністративного персоналу необхідно переглянути, а фахівці, ті, хто реально знає справу й сумлінно працює, мають зберегти свої позиції», – сказав міністр.
Він також повідомив про намір перенести центральне управління АМПУ з Одеси до Києва з метою відновлення на підприємстві державного контролю.
«АМПУ з державного підприємства перетворилася на бізнес кількох людей. Розташовані в Одесі й роблять, що хочуть. Цьому кінець. Переносимо АМПУ до Києва, відновлюємо державний контроль, наводимо лад», – зазначив голова Мінінфраструктури.
Омелян нагадав, що керівництво АМПУ виписало собі необґрунтовані премії за грудень 2016 року в розмірі від 700 тис. до 1,5 млн грн на людину.
«Ми свідомо підвищили оклади, щоб знизити корупційний фактор. Але керівництво АМПУ вирішило піти іншим шляхом: до окладів собі нарахувало різних премій ще на кілька зарплат, а корупція та зловживання не зменшилися, навіть збільшилися. Ми наполягаємо, щоб заробітна плата була підвищена й для звичайних технічних співробітників! Сподіваюся, профспілки нас у цьому підтримають», – зазначив міністр.
Корупційна складова змусила Міністерство ініціювати комплексну реформу морської галузі, ключовим аспектом якої є реорганізація АМПУ, зміна керівництва підприємства, а також створення Морської адміністрації, яка візьме на себе всі завдання АМПУ.
Раніше в АМПУ заявили, що морські порти України в 2016 році перевалили 131,99 млн тонн вантажів, що на 8,9% менше, ніж у 2015 році.
Водночас за 11 місяців 2016 року Миколаївський морський порт перевалив 20,2 млн тонн вантажу, що є рекордом, побивши останній максимум 2015 року майже на 200 тис тонн.
«Слово і Діло» зафіксувало 21 обіцянку міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, з яких він не виконав жодної. З повним переліком обіцянок Омеляна можна ознайомитися на сторінці.