Адміністрація президента України матиме доступ до системи електронного адміністрування ПДВ відповідно до Угоди про інформаційне співробітництво між ГФС і АП.
Про це повідомляє «Укрінформ» з посиланням на повідомлення Державної фіскальної служби, передає «Слово і Діло».
«Державна фіскальна служба України Адміністрація президента України здійснюють інформаційну взаємодію у відповідності з Положенням про Державну фіскальної службі України та Положенням про Адміністрацію президента України, а також відповідно до Угоди про інформаційне співробітництво між ГФС і Адміністрацією президента України від 23.11.2015. Отже, у відповідності з Угодою та протоколами до нього, уповноважені особи Ситуаційного центру Адміністрації президента України будуть мати доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем ГФС без права корегування. Це спрямовано на забезпечення прозорої системи ефективного моніторингу та аналізу функціонування системи електронного адміністрування ПДВ», - пояснили в фіскальної службі.
У ГФС також підкреслили, що будь-який платник податків має можливість відслідковувати весь процес від подачі заявки до отримання коштів.
«За рахунок впровадження Електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ процес повернення бюджетних коштів платникам стає максимально прозорим. Будь-який платник податків має можливість відслідковувати весь процес від подачі заявки до отримання коштів. Зазначений реєстр відповідно до статті 200.7.3 Податкового кодексу України не має обмеженого доступу. Він є публічною, відкритою і оприлюднюється на сайті Міністерства фінансів України», - наголошується в повідомленні.
Раніше повідомлялося, що заступник глави адміністрації президента, секретар Нацради реформ Дмитро Шимків звернувся до в. о. голови Державної фіскальної служби Мирославу Продану офіційним дорученням надати доступ Адміністрації президента до реєстру автоматичного відшкодування ПДВ.
Як відомо, запуск автоматичного реєстру відшкодування податку на додану вартість стався з 1 квітня 2017 року.