Підвищення вартості проїзду в комунальному транспорті Києва було очікуваним кроком, хочемо ми того чи ні. Інша річ, що міська влада одночасно повинна була б дати відповіді на питання щодо якості перевезень.
Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів політичний аналітик Дмитро Купира, оцінюючи інформацію про підвищення вартості проїзду в громадському транспорті столиці у зв'язку зі зростанням витрат комунальних транспортних підприємств на електроенергію і підвищенням зарплат.
«Дійсно, витрати, які зросли, треба покривати. А от щодо впливу підвищення розміру мінімальної зарплати на зростання ціни перевезень влада суперечить сама собі, адже прем'єр говорив, що негативних наслідків підвищення мінімалки не буде. Схоже, представники влади насамперед між собою не домовилися, про що говорити», - підкреслив Купира.
Як зауважив експерт, підвищення ціни проїзду не супроводжується зростанням якості сервісу, який отримують пасажири.
«На це слід звернути увагу. Це стосується технічного стану, зручності маршрутів. У Києві немає синхронізації наземного і підземного транспорту. Ввечері на кінцевих станціях доведеться чекати на автобус, який ходить раз на 30 хвилин, а потім іще 10 хвилин чекати поїзда метро. Перенаповнення транспортних засобів у години пік - взагалі виглядає не по-людськи», - міркує експерт.
Разом з тим аналітик зазначив, що порівняно з європейськими країнами наше подорожчання відносно невелике.
«У Берліні проїзд у метро коштує більше двох євро. Технічний стан дійсно відрізняється від нашого, але ми стоїмо у вагоні що в Берліні, що в Києві. Інша справа, що в берлінських вагонах немає такого пасажиропотоку, як у Києві. Нашій владі слід підвищувати якість сервісу», – резюмував Дмитро Купира.
Нагадаємо, на початку квітня у київській підземці повідомляли, що проїзд в метро не подорожчає.
Однак потім було повідомлено, що з 15 липня поїздка в столичному метро коштуватиме 5 гривень замість нинішніх 4, а в наземному транспорті - 4 гривні замість 3 гривень.