Авто на єврономерах залишається актуальним для українських автомобілістів. В даному питанні багато апелюють до того, що навіть в Італії теж є італійці, які їздять на авто на болгарських, румунських і польських номерах, щоб не платити дорогу страховку і податок на майно.
Про це Генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко написав у Facebook, передає «Слово і Діло».
«Неплатники податків є у всіх країнах, і для цього у всіх країнах існують правоохоронці, тому навіть в Італії, незважаючи на членство в ЄС, є випадки з арештами фінансовою поліцією Ауді-4 на швейцарських номерах», - зазначив фахівець.
«В рамках єдиного митного Союзу їздити на європейських номерах – Болгарії, Румунії та Польщі – простіше, а ось на неєвропейських номерах італієць, згідно із Законом 205, проведе не більше, ніж 10 днів. Головний аспект у всьому цьому полягає в тому, що Україна, як би нам цього не хотілося, не є членом ЄС», - каже фахівець.
Експерт наполягає, що зараз важливо лобіювати зниження податків на автоімпорт.
«Зі 100% упевненістю можна сказати, що податки на імпортні авто треба знижувати», - переконаний Назаренко.
«Але, як показує досвід Італії, навіть при нульових податках, а пригнати авто з ФРН в Італію нічого не варто: мито нуль, акциз нуль, ПДВ - повертається, усе одно знайдуться люди-неплатники, які почнуть економити на страховці і їздити на іноземних номерах. Тому питання не тільки в податках, а й в правосвідомості людей, їхній соціальній відповідальності, моральних якостях і готовності не тільки брати у суспільства, а й жити в суспільстві і віддавати йому», - резюмував Олег Назаренко.
Як змінилася податкове навантаження – в інфографіці «Продаж б/у автомобілів. Нові правила оподаткування».
Детально про нововведення в ПДР – у матеріалі «5 фундаментальних змін, які очікують на українських автомобілістів уже 2017 року».