Соціальна мережа Facebook має намір запустити власну телевізійну платформу, передає The Wall Street Journal.
Проекти будуть розраховані на глядацьку аудиторію віком від 13 до 34 років, пише «Слово і Діло».
Видання повідомляє, що на цей час Facebook обговорює з голлівудськими студіями питання, що стосуються запуску різноманітних телевізійних проектів.
За відомостями видання, соцмережа готова витрачати на одну серію до 3 мільйонів доларів, а на випуск телешоу - до мільйона доларів.
Відеоконтент буде виключати сцени насилля, грубого гумору і політики, а також оголення. Буде випускатися виключно сімейний формат.
Як повідомлялося, Facebook запустив функцію захисту фотографій.
Нагадаємо, після заборони «ВКонтакте» українці масово перейшли на Facebook.