У Державній думі РФ хочуть заборонити рекламу з георгіївською стрічкою й надати їй особливий юридичний статус.
Про це повідомляє «Слово і Діло», посилаючись на Kommersant.ru.
«Де-факто стрічка вже стала народним символом, але офіційний символ перемоги в нас лише один – червоний бойовий прапор. Це захистить від образливого використання її на товарах, які не мають стосунку до свята», – розповів автор проекту, депутат Євген Ревенко.
Він підкреслив, що сувенірної продукції закон не торкнеться – використання символів, на його думку, потрібно, навпаки, заохочувати. Ревенко підкреслив, що йдеться не про сувенірну продукцію, а про використання символів перемоги «на трусах і плакатах нічних клубів».
Нагадаємо, в червні столичні поліцейські змусили чоловіка зняти футболку з радянською символікою.
22 червня в Дніпрі за носіння георгіївської стрічки вперше склали адмінпротокол.