Міністр інфраструктури Володимир Омелян виступає проти перетворення аеропорту «Гостомель» на базовий для лоукост-авіакомпаній за умов неповної завантаженості міжнародних аеропортів «Бориспіль» і «Київ».
Про це він розповів журналістам у четвер, 20 липня, передає «Слово і Діло» з посиланням на «Українські новини».
«Особисто моя позиція не змінилася. Я вважаю, що це дивне рішення, якщо ми маємо ситуацію, коли на третину працює «Бориспіль», коли два їхніх термінали не експлуатуються в принципі, й коли не до кінця заповнений аеропорт «Київ». І при цьому ми чомусь розвиваємо аеропорт у Гостомелі», – зазначив він.
Міністр підкреслив, що зі стратегічної точки зору, це правильне рішення, якщо є можливість планувати потік понад 50 млн пасажирів.
«Але наразі йдеться про цифру в 10 мільйонів пасажирів для «Борисполя» за його проектної потужності в 25-30 мільйонів пасажирів», – сказав міністр.
Омелян також зазначив, щоразі не існує точної економічної моделі з розвитку аеропорту «Гостомель» та навколишньої його інфраструктури, а також розуміння, як повернути необхідні інвестиції, оскільки ця пропозиція існує лише на рівні ідей.
Міністр інфраструктури також підтвердив, що не має наміру йти у відставку.
«Річ не в тім, буду я міністром чи ні. Якби в Україні були запущені безповоротні реформи, темпи яких вражали б увесь світ, я б пішов і з задоволенням займався улюбленими справами, читав книжки. Але поки цього не спостерігається, я ще попрацюю», – заявив він.
Нагадаємо, прем'єр-міністр Володимир Гройсман виступив за перетворення аеродрому «Гостомель» на базовий аеропорт для лоукост-авіакомпаній.
Державне підприємство «Антонов» підтвердило зацікавленість у використанні свого аеродрому в Гостомелі для обслуговування лоукост-авіакомпаній.