Мешканці Чернігова обурені тим, що ціни на проїзд у міському транспорті зросли попри домовленість мера з містянами про те, що цього не відбудеться, поки перевізники не почнуть дотримуватися вимог щодо чистоти й технічного стану автобусів та наявності працюючих GPS-трекерів.
Це «Слово і Діло» з’ясувало, перевіряючи обіцянку Владислава Атрошенка, яку він дав 1 серпня цього року.
Тоді мер заявив, що наполягатиме на виконанні перевізниками меморандуму, укладеного між ними і чернігівцями. Ті, зокрема, ігнорували вимоги пасажирів встановити у всіх автобусах GPS-трекери, забезпечити водіїв формою, а самі машини – належним технічним обслуговуванням і прибиранням. Атрошенко підкреслив, що візьме виконання цих вимог під особистий контроль.
3 серпня жителі Чернігова на публічному обговоренні проголосували проти підвищення цін на проїзд, але вже 7 серпня вони все одно зросли. На жаль, попри те, що перевізники проігнорували бажання містян зберегти тарифи на проїзд (і тут обидві сторони конфлікту можна зрозуміти), вони так само не виконали умови зазначеного вище меморандуму. Чернігівці, як і раніше, скаржаться на несправність GPS-трекерів та поганий технічний стан автобусів.
17 серпня активісти виступили з вимогою повернути колишні тарифи на проїзд, але Атрошенко на сесії міської ради переконав депутатів не виносити це питання на розгляд. При цьому мер заявив, що нібито повністю розуміє обурення громадськості, але передбачені меморандумом вимоги виявилися заскладними для транспортників, які, за його словами, працюють «не ідеально», але стараються.
Таким чином уже п’ята обіцянка Атрошенка отримує статус «не виконано». Всього він їх дав 67, і з рівнем відповідальності у 24% посідає лише 16-те місце в рейтингу мерів обласних центрів України.