За ненадані або неякісні послуги столичні комунальні керівні компанії мають зробити перерахунок.
Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв під час засідання штабу з питань підготовки житлового фонду до зими, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на сайт міської влади.
«Керівна компанія в кожному районі має надати відповідну інформацію щодо випадків ненадання послуг і сум, на які буде скоригована плата за послугу з утримання будинків і прибудинкових територій», – сказав чиновник.
Він додав, що міська влада фіксує випадки, коли з різних причин не працюють ліфти, не здійснюється полив дворів, не працює система диспетчеризації тощо.
«Там, де ми зафіксували такі порушення, підприємства мають зменшити плату за послугу», – сказав Пантелеєв.
Він також підкреслив, що всі звернення киян на міські гарячі лінії щодо невиконання послуг перевірятиме Житлово-комунальна інспекція.
Нагадаємо, в Києві запустили єдиний портал спеціалізованої диспетчерської з питань житлово-комунального господарства. На оновленому сайті можна залишити скаргу, з'ясувати причини вимкнення послуг, заплатити за комунальні послуги.
Також повідомлялося, що київські тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій станом на 1 серпня перевищують тарифи всіх найбільших міст України в декілька разів.