Попередня вартість проекту будівництва в Києві гілки метро в напрямку житлового масиву Троєщина складає 2 млрд доларів, 85% з яких будуть забезпечені інвестором.
Про це у себе в Facebook повідомив перший віце-прем'єр-міністр Мінекономрозвитку Степан Кубів, пише «Слово і Діло».
За його словами, проект передбачає будівництво 13 станцій.
«18 кілометрів, 13 станцій, 4 гілки. Говорив сьогодні про будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту "Київ" з китайськими інвесторами. Попередня вартість проекту складає 2 млрд доларів, 85% з них забезпечуватиме китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватиметься на кошти Київської міської державної адміністрації - КМДА», - розповів Кубів.
Перший віце-прем'єр зазначив, що найближчим часом почне працювати робоча група з представників компанії, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, ДІФКУ, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди.
«Після підписання ми зможемо почати будівництво», - пообіцяв Кубів.
Він підкреслив, що після введення гілки в експлуатацію, з аеропорту Київ можна буде дістатися на метро майже в будь-яку точку міста.
«Це великий проект, який значно покращить життя киян і гостей столиці. Тепер з аеропорту Київ можна буде дістатися на метро майже в будь-яку точку міста. Крім того, як і будь-який інфраструктурний проект, будівництво нової гілки метро - це нові робочі місця, державні кошти, а значить - пожвавлення економіки в регіоні», - зазначив перший віце-прем'єр.
Він також підкреслив, що в рамках проекту уряд та КМДА взяли на себе певні зобов'язання перед інвестором.
«Я запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction, що уряд та КМДА беруть на себе зобов'язання запустити проект і довести його до кінця», - повідомив Кубів.
Нагадаємо, китайські компанії виступлять у ролі керуючого партнера в будівництві гілки київського метро на Троєщину.
Раніше в КМДА розповіли, якою буде нова гілка метро на Троєщину.