У Кличка відзвітували про результати боротьби з незаконною рекламою

У Києві протягом березня демонтували 1 392 незаконних рекламних засоби.

Про це розповіли в прес-службі Київської міської адміністрації, передає «Слово і Діло».

Відзначається, що з цієї кількості 838 одиниць демонтували самі власники реклами.

В цілому мова йде про ліквідацію наступних рекламних засобів: банери - 533; вивіски - 327; електронні табло - 10; конструкції на даху - 21; кронштейни - 100; сітілайти на фасаді - 1; сітілайти окремо стоять - 15; прапор, прапорець - 1; тимчасові виносні спеціальні конструкції - 147; транспарант-перетяжка над вулицею - 1; транспорт - 4; тумби, що окремо стоять - 35; холдери - 170 щити на фасаді - 8; щити, що стоять окремо, - 19.

Столична влада прогнозує, що кількість реклами на вулицях міста значно зменшиться вже на протязі двох років. У КМДА нагадали, що нові Правила розміщення рекламних засобів стосуються всіх типів реклами, в тому числі і фасадної. Вони уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена. Нововведення діють із квітня 2017 року.

Так, згідно з новими правилами, рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху і перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватися в місцях концентрації ДТП та інше. Також в розміщенні рекламних конструкцій повинен використовуватися радіальний підхід з відстанями від 40 до 150 метрів в залежності від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайти) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (білбордами).

Зараз в місті більше 7 000 наземних конструкцій. Згідно з планом, їхня кількість має зменшитися до 4 390 одиниць.

Раніше у Кличка пояснили, чому знесли кіоски на Андріївському узвозі.

Також скасуємо, чиновник розповів, чи має намір брати участь у виборах.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО