Facebook почав вимагати обов'язкової ідентифікації від організацій, які розміщують політичну рекламу.
Соціальна мережа також створила архів, де можна переглянути такі повідомлення і отримати додаткову інформацію про них.
«Починаючи з сьогоднішнього дня, будь-яка реклама, що відноситься до виборів, в Facebook і Instagram в США повинна бути ясно позначена як така», - йдеться в заяві, розміщеній в офіційному блозі соцмережі.
Зазначається, що в кожному подібному повідомленні повинно бути вказано, яка організація за нього заплатила. Крім того, Facebook запустив електронний архів повідомлень з політичною рекламою в США. В інших країнах подібні архіви з функцією пошуку з'являться протягом цього року.
Директор відділу по роботі з рекламою соцмережі Роб Лезерн заявив про те, що підвищена транспарентність підвищить ступінь відповідальності і звітності не тільки Facebook, але і тих, хто розміщує рекламу, передає ТАСС.
Раніше повідомлялося, що в Facebook можна буде видаляти історії переглядів.