Facebook посилив правила розміщення політичної реклами

Facebook почав вимагати обов'язкової ідентифікації від організацій, які розміщують політичну рекламу.

Соціальна мережа також створила архів, де можна переглянути такі повідомлення і отримати додаткову інформацію про них.

«Починаючи з сьогоднішнього дня, будь-яка реклама, що відноситься до виборів, в Facebook і Instagram в США повинна бути ясно позначена як така», - йдеться в заяві, розміщеній в офіційному блозі соцмережі.

Зазначається, що в кожному подібному повідомленні повинно бути вказано, яка організація за нього заплатила. Крім того, Facebook запустив електронний архів повідомлень з політичною рекламою в США. В інших країнах подібні архіви з функцією пошуку з'являться протягом цього року.

Директор відділу по роботі з рекламою соцмережі Роб Лезерн заявив про те, що підвищена транспарентність підвищить ступінь відповідальності і звітності не тільки Facebook, але і тих, хто розміщує рекламу, передає ТАСС.

Раніше повідомлялося, що в Facebook можна буде видаляти історії переглядів.

Також Facebook вперше повідомив норми видалення постів.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО