90% чартерних пасажирів перевозяться через аеропорт «Бориспіль» трьома авіакомпаніями, проте негативну статистику підприємству роблять перевізники, на яких припадає решта 10% пасажирів.
Як пише «Слово і Діло», про це повідомив в блозі на liga.net гендиректор «Борисполя» Павло Рябікін.
Він навів приклад авіакомпаній, які в період із 25 червня до 3 липня працювали з регулярністю, нижчою за 50%.
«З регулярністю 44% перельоти здійснювала авіакомпанія Bravo Airways, 33% – авіакомпанія Atlasjet Ukraine, 25% – SkyUp, 7% – Yanair, Anda Air – 0%. Найвищий показник (виконання рейсів за розкладом – ред.) серед чартерних перевізників минулого тижня показала «Роза Вітрів» – 92%», – розповів Рябікін.
За словами гендиректора «Борисполя», з регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія Azur Air Ukraine.
«При цьому авіакомпанія Azur Air Ukraine – єдиний чартерний перевізник, представники якого постійно перебувають в аеропорту й під час затримок рейсів надають пасажирам весь необхідний обсяг послуг та інформаційного супроводу. Служба аеропорту не зафіксувала жодного випадку порушення порядку обслуговування пасажирів», – підкреслив Рябікін.
Нагадаємо, внаслідок масових затримок авіарейсів близько 1,5 тис. українських туристів не могли вчасно повернутися з відпочинку в Тунісі, Іспанії, Албанії та інших країнах.
Пізніше міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив про подолання кризи з авіаперевезеннями й сказав, що Україна забезпечила повернення всіх громадян.
Як писало «Слово і Діло», експерти розповіли, хто винен у зіпсованій відпустці.