Для того, щоб уникнути проблем із туроператорами під час відпустки, необхідно перевірити наявність усіх документів туроператора та уважно прочитати договір.
Як пише «Слово і Діло», про це повідомляє Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.
Зокрема, необхідно перевірити:
– квитанцію про оплату туру або фіскальний чек;
– чи має оператор чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.ua у розділі «Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр»);
– чи відповідають дати вильоту та прильоту заявленим у договорі;
– чи прописаний у договорі трансфер з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
– чи відповідає «зірковість» готелю заявленій у договорі;
– чи оформлений індивідуальний страховий поліс;
– які терміни відмови від туру та умови повернення коштів.
Крім того, в подорож треба взяти із собою:
- копію договору на туристичне обслуговування;
- оригінал страхового поліса на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- контакти туроператора (турагента);
- контакти дипломатичної установи України в країні, до якої ви подорожуєте.
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, необхідно звернутися зі скаргою до Держпродспоживслужби, надавши фото- та відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування, розрахункові квитанції зазнаних витрат тощо.
Нагадаємо, раніше внаслідок масових затримок авіарейсів близько 1,5 тис. українських туристів не могли вчасно повернутися з відпочинку в Тунісі, Іспанії, Албанії та інших країнах.
Пізніше міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив про подолання кризи з авіаперевезеннями й сказав, що Україна забезпечила повернення всіх громадян.