В «Укрзалізниці» не передбачена виплата компенсацій пасажирам за неналежні умови проїзду.
Про це повідомляє «Укрінформ» із посиланням на інформацію, отриману на запит, пише «Слово і Діло».
«Послуги з перевезення пасажирів здійснюються пасажирськими вагонами, відповідними санітарно-технічним та іншим нормам, які гарантують безпеку для життя та здоров'я пасажирів. Відшкодування компенсаційних виплат пасажирам за неналежні умови проїзду нормативними та нормативно-правовими актами не передбачене», – йдеться у відповіді «Укрзалізниці».
Крім того, наголошується, що згідно з договором перевезення (придбаним проїзним документом), перевізник зобов'язується перевезти пасажира до пункту призначення в терміни, визначені договором.
«Укрзалізниця» повідомляє, що протягом 2018 року не було зафіксовано звернень громадян до суду з приводу порушення їхніх прав під час пасажирських перевезень.
«Усі суперечки та непорозуміння, що виникають між пасажирами й працівниками залізниці, вирішуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, в поїздах під час руху поїзда – начальником поїзда, не доводячи їх до суду», – повідомляє «Укрзалізниця».
У разі виявлення в пасажирських вагонах технічних несправностей пасажир має право звернутися до начальника поїзда через провідника вагона. Склади пасажирських поїздів супроводжують начальник поїзда, провідники та електромеханік, який за можливості усуває технічні несправності під час поїздки.
«Укрзалізниця» також повідомляє, що супровід пасажирських поїздів медичним працівником не передбачений, а в екстрених випадках необхідно звертатися до провідника, який повідомить начальнику поїзда, й той через засоби зв'язку зможе викликати швидку допомогу, яка чекатиме хворого на найближчій станції.
Нагадаємо, в «Укрзалізниці» розповіли, скільки заробили на перевезеннях із Росією.
Також відзначимо, з'ясувалося, скільки «Укрзалізниці» коштуватиме ремонт шляхів.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA