НБУ розробив рекомендації щодо подання документів для погодження умов та порядку діяльності в країні міжнародної платіжної системи, платіжною організацією якої є нерезидент.
Про це повідомила прес-служба регулятора, передає «Слово і Діло».
«Метою створення цього документу є підтримка партнерських взаємин із учасниками платіжного ринку та спрощення процесу підготовки документів, які, відповідно до законодавства, направляються в Національний банк України для реєстрації міжнародної платіжної системи-нерезидента», – йдеться в повідомленні.
Рекомендації містять порядок оформлення та подання документів до НБУ, опис положень, які мають містити документи, а також перелік законодавчих актів України та документів міжнародних організацій, які необхідно використовувати з метою подання документів для погодження умов та порядку діяльності міжнародної платіжної системи.
Платіжні організації міжнародних платіжних систем мають право здійснювати діяльність в Україні лише після реєстрації шляхом внесення відомостей про них до реєстру платіжних систем, систем розрахунків, учасників цих систем та операторів послуг платіжної інфраструктури, який веде НБУ.
НБУ вносить відомості до реєстру про міжнародну платіжну систему, платіжною організацією якої є нерезидент, після узгодження умов та порядку діяльності цієї платіжної системи в Україні.
Наразі в реєстрі містяться відомості про 10 міжнародних платіжних систем-нерезидентів, із них три – міжнародні карткові платіжні системи, сім – міжнародні системи переказу коштів.
Раніше українські користувачі системи електронних платежів PayPal зіткнулися з проблемами при переказі грошових коштів зі своїх акаунтів на іноземні.
Також нагадаємо, що в Україні запрацювала технологія платежів SWIFT.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA