Суд ухвалив рішення у справі про «рекламу Луценка»

Активісти програли суд щодо законності демонстрації рекламних роликів про діяльність генерального прокурора Юрія Луценка.

Як повідомляє Центр протидії корупції, Окружний адмінсуд у понеділок відмовив організації в задоволені позову, пише «Слово і Діло».

«Суд визнав сумнозвісну «рекламу Луценка» соціальною. Суддя Каракашьян вирішив, що статистику, наведену в ролику, перевірити неможливо», – зазначають активісти.

Водночас, вони стверджують, що отримали «офіційні дані, які в рази розходяться з озвученим на роликах з Луценком».

«Ми цього так просто не залишимо. Будемо подавати апеляцію», – заявили в ЦПК.

Пояснюючи відсутність політичної реклами в «рекламі», суддя Сергій Каракашьян сказав, що «пан Луценко не відокремлюється від своєї посади», а ролики працюють «і на користь йому, і на шкоду».

Раніше Окружний адмінсуд Києва відкрив провадження стосовно законності демонстрації на радіо й телебаченні роликів.

Повідомлялося, що ЦПК поскаржився на Національну раду з питань телебачення і радіомовлення за те, що вона надала статус соціальної рекламі «Виконуємо закон. Встановлюємо справедливість», де хвалять Луценка, й таким чином дозволила транслювати її безкоштовно. Третьою особою в справі став генеральний прокурор Юрій Луценко та громадська організація «Українська антикорупційна асоціація».

Як повідомлялося, в ЗМІ з'явилася публікація про те, що генпрокурор Юрій Луценко використовує своє відомство для самореклами на радіо й телебаченні.

Після цього в Генеральній прокуратурі заявили, що не мають стосунку до виготовлення, замовлення та розповсюдження рекламних роликів щодо роботи відомства, й не знають, хто їх замовляв.

Попри це, журналісти оприлюднили дані, які говорять про причетність оточення генпрокурора до розповсюдження «соціальної реклами» про Юрія Луценка та його відомство.

В 1+1 media зазначили, що ролики з рекламою діяльності Генпрокуратури транслювалися в ефірі телеканалу 1+1 за квотою соціальної реклами після відповідного листа від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Генеральна прокуратура заявила, що зверталася до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням роз'яснити процедуру надання аудіовізуальним матеріалам статусу соціальної реклами.

Пізніше Громадська організація «Українська антикорупційна асоціація» заявила, що є ініціатором створення відео- та аудіороликів, присвячених діяльності Генеральної прокуратури.

Нагадаємо, генпрокурор заявив, що не буде учасником виборчого штабу Петра Порошенка, й відмовився брати участь у засіданнях будь-яких виборчих штабів.

Також повідомлялося, що журналісти запустили флешмоб із запитаннями до Луценка.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО