Київська міська державна адміністрація вирішила запустити електронний квиток у комунальному транспорті в тестовому режимі з 1 листопада.
Про це повідомила прес-секретар Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Ксенія Призиглей, передає «Слово і Діло».
«З 1 листопада електронний квиток запускається в тестовому режимі», – сказала вона.
За її словами, в наземному транспорті вже встановлені 1 500 комплектів обладнання для функціонування системи електронного квитка. Крім того, розпорядженням від 22 жовтня мер Києва, голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко затвердив порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності.
Згідно з документом, перевізники мають обладнати рухомий склад міського транспорту, а також станції метрополітену, швидкісного трамвая, фунікулера, міської електрички обладнанням для функціонування системи електронного квитка.
Порядком передбачені такі форми носія е-квитка: транспортна картка, банківська картка, соціальна (пільгова картка), QR-код, учнівський та студентський квитки, гаджет із відповідним додатком. Проїзний квиток може бути разовим; на певний період на один або декілька видів транспорту з певною кількістю поїздок, без певної кількості поїздок; період користування може починатися з моменту продажу квитка або з моменту його активації; передбачений квиток з урахуванням дальності поїздки.
Якщо пасажир не користується е-квитком протягом року, квиток буде заблокований у системі, вартість невикористаних поїздок не повертається. Водночас пасажир може звернутися із заявою про повернення коштів із квитка, якщо він користувався ним протягом року.
Раніше «Слово і Діло» розбиралось, як мери забезпечують міста комунальним транспортом.
Також наші експерти пояснили, чи обґрунтовано подорожчав проїзд у Києві та з чим пов'язані основні проблеми.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA